BRÄNN ALLA SATANS TRÄDGÅRDSTOMTAR PÅ BÅL!!!!

Vet egentligen svenska folket hur onda trädgårdstomtar är. Satans jävla fejktomtar som drar ner andra riktiga tomtars namn i smutsen. Skillnaden mellan Den rikitga jultomten och en trädgårdstomte är riktigt stor. Ingen fattar det och köper de där äckliga små missfostrena och placerar dem i sina trädgårdar.

Ser jag sådana en gång till i ngn svensk trädgård ska jag fan ta mig hälla bensin på dem och tända eld på dem eller kanske ställa mig och pissa på dem. De har ingen rätt att existera och ge barnen en skev bild av julen. De kan ju tro att tomten inte finns vilket han gör om inte Grinchen stulit julen.

Må dessa jävla äckliga trädgårdstomtar brinna i evighet i helvetet!

image9


Kommentarer
Postat av: Becca

Det är rätt grabben.. Du lär dig :) Död åt trädgårdstomtarna ..

2008-04-28 @ 13:57:07
Postat av: jennie

hahahahah !

2008-04-28 @ 22:22:53
URL: http://jeenniesandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0