DIKT OM FÖRLORAD KÄRLEK

OM JAG BARA KUNDE VRIDA TILLBAKA KLOCKAN

Detta är sången om sorg
Smärta som rimmar
Ljudet av tragedi ute i regn
Jag försvann på egen hand
Jag har vägrat att låta dig vara ute ur mitt liv
Men medan åren gått
Så har en gammal glöd väckts inom mig
Jag minns fortfarande dig och mig
Vår kärlek skulle aldrig dö ut
Om jag bara kunde vrida tillbaka klockan
För att lindra mitt begär
Jag minns alltid sorgen i dina ögon
Jag kallar på härskaren
Jag ropar hans namn
Mystiska skratt är som tortyr i min hjärna
Berättelser om sorg
Berättelser om smärta
Jag berättar historier i vind och regn
Alla drömmar jag hade i mitt sinne
Jag gjorde precis allt som föll mig in

Jag minns fortfarande dig och mig
Vår kärlek skulle aldrig dö ut
Om jag bara kunde vrida tillbaka klockan
För att lindra mitt begär
Jag minns alltid tårarna i dina ögon
Om jag bara kunde vrida tillbaka klockan
Och lätta upp mitt begär


Det kommer alltid att göra ont inom mig

 
Att veta att jag förlorade mitt livs största kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0