Snygg-Davve?

HAHAHA som alla säkert håller med mig om så fanns det en hel del omedveten humor i ett citat från bandet E.M.D. innan deras låtar blev hitlåtar som garanterat inte var menat som ironi. Men att ta bandets gemensamma ord "Vi är inget pojkband, vi gör mogen pop!" på allvar. Det går bara inte.

Så nu satt jag och filosoferade som jag ofta gör om meninglösa ting när jag är uttråkad och fick följande tankar i min hjärna som är uppbygd av surealism:

Bandet E.M.D. har som alla vet en medlem från idol som heter "Erik Segerstedt". Även kallad snygg-Erik. Då är min följdfråga: Om David Hellenius ifrån humorserien Hey Baberiba" hade varit en av medlemmarna. Skulle han då kallas för Snygg-Davve?


Kommentarer
Postat av: Kitty

haha jag vet inte, men söt är han :D

Kika gärna in vår blogg, nu har vi maskerad tips ;)

2008-07-25 @ 16:14:26
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0